Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльностіМатеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності: ВІДОМОСТІ про кількісні та якісні показники матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти 1. Інформація про загальну площу приміщень, що використовуються у навчанні
2. Забезпечення приміщеннями навчального призначення, іншими приміщеннями, спортивними майданчиками Лісківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
3. Обладнання навчальних приміщень та майданчиків
Навчально-методичне забезпечення якості Освітній процес у навчальному закладі здійснюється за програмами і підручниками, які рекомендовані МОН України для використання з закладах загальної середньої освіти. Повернути учням інтерес до шкільних предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання вчитися – головне завдання Лісківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів. На нашу думку вирішенню поставлених перед освітою завдань сприяють інноваційні технології навчання. Упровадження нетрадиційних педагогічних технологій суттєво змінило освітньо-розвиваючий процес, що дозволяє вирішувати багато проблем розвивального, особистісно-орієнтованого навчання, диференціації, гуманізації, формування індивідуальної освітньої перспективи учнів. Використання комп'ютерних технологій у нашій школі не тільки допомагає організувати навчальний процес з використанням ігрових методів, але й отримати більший зворотний зв'язок. Засоби мультимедіа дозволяють забезпечити найкращу, в порівнянні з іншими технічними засобами навчання, реалізацію принципу наочності, більшою мірою сприяють зміцненню знань і на практичних заняттях - умінь. Крім того, засобів мультимедіа відводиться завдання забезпечення ефективної підтримки ігрових форм уроку, активного діалогу "учень-комп'ютер". Використання ресурсів і послуг Інтернету значно розширює можливості і вчителя і учня в усіх видах діяльності. Проектна діяльність також є методом активізації навчально-пізнавальної активності. Цьому сприяє висока самостійність учнів у процесі підготовки проекту. Учитель, який виступає координатором, лише спрямовуючи діяльність учня, який досліджує обрану тему, збирає найповнішу інформацію про неї, систематизує, отримані дані і представляє їх, використовуючи різні технічні засоби, в тому числі, і сучасні комп'ютерні технології. Метод інтеграції, який сприяє формуванню міжпредметних понять, визначає характер міжпредметних зв'язків за фактором часу (попередні зв'язку, перспективні, синхронні), дозволяє здійснювати міжпредметну координацію змісту навчального матеріалу з метою його оптимізації (усунення дублювання, різночитання, хронологічної неузгодженості). Даний метод дозволяє адаптувати зміст навчальних програм до можливостей конкретних учнів, створює сприятливі умови для розвитку особистості кожного учня, формування позитивної мотивації навчання, адекватності самооцінки, максимально можливої успішності навчання. Інноваційні методи у викладанні - це нові методи спілкування з учнями, позиція ділового співробітництва з ними і долучення їх до нинішніх проблем. Інноваційні методи - це методи, що дозволяють учням самоствердитися. А самоствердження - це шлях до правильного вибору своєї професії. Організація корекційно-розвивальної роботи для учнів з особливими освітніми потребами Відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 19) держава створює умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів. З цією метою в школі створена система роботи з даною категорією дітей, яка спрямована на: · виявлення, обліковування та надання консультаційно-діагностичної допомоги дітям з особливими освітніми потребами; · організацію методичної роботи з педагогами, які працюють з особливими дітьми; · організацію просвітницької роботи з батьками дітей з особливими потребами; · допомогу дітям і батькам у захисті їх прав та інтересів. Навчальний заклад надає рівні можливості для отримання освітніх послуг здобувачами освіти відповідно до наявних умов. Корекційно – розвивальні програми для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами використовуються педагогічними працівниками відповідно до нозології та індивідуальних потреб дитини. Матеріально-технічне забезпечення Для здійснення освітньої діяльності в навчальному закладі функціонують такі навчальні кабінети: - математики; - фізики; - хімії; - історії - іноземної мови; - зарубіжної літератури; - української мови; - біології; - захисту України; - кабінети інформатики; - бібліотека; - спортивна зала. Заклад має свій харчоблок, який забезпечений необхідним технологічним обладнанням, посудом та кухонним інвентарем, миючими та дезінфікуючими засобами. Усі здобувачі освіти охоплені гарячим харчуванням. У навчальному закладі створені необхідні умови для проведення освітньої діяльності. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||